Matinal Castellterçol 4/12/22

El diumenge 4 de desembre quaranta sis  caminaires vam fer la caminada de 14 km de Castellterçol a la casa del Calvó, al terme de Granera, tornant a Castellterçol.

Vam sortir de la Plaça dels Estudis a les 8 del matí, poc després que deixés de ploure. Una pluja desitjada que a Castellterçol va ser força més abundant que a Moià.

Vam anar pel camí que va cap a la casa del Munt, agafant el trencall del costat del torrent del Solà. Per un corriol boscós vam pujar fins la pista asfaltada que va a Sant Llorenç Savall, trencant després cap a la dreta al Coll Roig. D’allà vàrem continuar fins la casa del Calvó o Cauvó on ens van acollir i vam esmorzar, tot fent brasa, menjant torrons i cantat nadales, amenitzades per la Montse i la Pilà.

Els núvols es van esvair i veiem el Pirineu nevat i també el Montseny una mica enfarinat.

El camí de tornada a Castellterçol el vam fer anant primer fins el dipòsit de la Cova del Penitent de Granera, just al límit amb el terme de Castellterçol, creuant de nou la pista asfaltada que va a Sant Llorenç pel Camí Ral. Vam continuar per un corriol descendent cap a la casa del Pererol i d’allà per la pista i per diversos corriols arribarem fins la font del Prat de Pou, entrant a Castellterçol pel costat de Castell. Una ruta molt ben pensada, preparada pel Jordi Sagrera i el Jona Miró.  Poc abans de quarts d’una érem tots a Castellterçol. Moltes Gràcies Joan, Jordi, Montse i Pilà per acabar l’any amb aquesta bonica i nadalenca caminada.