Matinal pel Moianès – Granera 10/11/19

Aquest diumenge passat dia 10 de Novembre i coincidint amb el dia de les eleccions al parlament espanyol, el Pere Genescà  ens ha portat  ha fer una matinal pel terme municipal de Granera.

Hem sortit a les 09:15 del Casal, direcció a Monistrol de Calders, passant pel Mas Bigues on ens hem endinsat el bosc per veure la petita ermita de Bigues hi gaudir d’una gran vista del Montcau, la Mola  i al fons la silueta de Montserrat. Després hem pujat pel GR177 arribant el Dolmen de Trullàs on hem esmorzat i fet l’habitual foto de grup.

Tot seguit hem anat baixant per la ruta de la pedra seca fins el fons de la vall on hem trobat  el Torrent de la Roca, el camí de la Font de Buc i la Baume Freda on hem descansat una estona.

Després de creuar el torrent, i observar la masia de la Roca, hem anat pujant pel dret  fins sota l’església de Sant Martí,  deixant anar algun renec per la dificultat de l’accés. Potser algun dia, serà un caminet!!!

Un cop arribats a dalt  el poble, i tornar observar les magnífiques vistes, hem tornar cap el Casal pel camí de la Font del Capellà.

Fent així un total 12 km amb un desnivell positiu de 400 metres i una durada de 3:45 minuts aproximadament.

Gràcies Pere, fins la pròxima!!!