Matinal per Granera 7-06-2026

Matinal per Granera 7-06-2026

La Mia i el Joan de l’Ajuntament de Granera ens van preparar una sortida pel terme del poble d’uns 11,70ms i uns 300 m de desnivell. La caminada va començar a l’església, situada al centre del poble, en direcció a la vall seguint pistes i camins envoltats de boscos de pi i alzina. Durant el descens vam gaudir de diverses vistes del nucli de Granera i del seu entorn natural. El camí transcorria per zones ombrívoles i tranquil·les, ideals per caminar i gaudir del paisatge. Després d’una estona vam arribar a la Font del Bruc, un indret molt agradable on vam aprofitar per fer una petita parada.

Abans de reprendre la marxa, vam parar a esmorzar en un racó tranquil de la zona. Va ser un bon moment per descansar, compartir conversa i recuperar forces envoltats de natura. Des de la font vam continuar la ruta seguint un recorregut diferent per tal de completar una volta circular. Durant la pujada vam travessar boscos i clarianes que ens van permetre contemplar de nou les vistes
sobre les muntanyes del Moianès i les masies disseminades pel territori. A mesura que ens apropàvem al poble, vam poder observar el perfil característic de Granera i el seu castell, que destaca sobre el paisatge. Finalment, vam arribar de nou a l’església, punt d’inici i final de l’excursió.